نظرات

دالینو در خدمت شماست

شما هم می‌توانید در مورد کیفیت خدمات دالینو نظر بدهید.

نظرات شما به ما کمک می نماید تا پیوسته به کیفیت خدمات خود بیافزائیم.

نظرات کاربران

دالینو در خدمت شماست

نوشته شده توسط: غلامرضا فرض پور ماچیانی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۴

نقاط قوت

    نقاط ضعف

      سلام و درود و خدا قوت . و ممنون از پیگیریهای شما بابت آرامش مشتری و مشتری مداری . یا حق

      پاسخ دالینو :

      با سلام و احترام باعث دلگرمی ماست که رضایت مشتریان را دریافت میکنیم. دالینو

      نوشته شده توسط: Arezou Sheirzad در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

      نقاط قوت

        نقاط ضعف

          سایت بسیار بدی دارید برای موبایل responsive نیست تلفن هم جواب نمی دهید

          پاسخ دالینو :

          با سلام واحترام در ابتدا عذرخواهی میکنیم اگر موجبات نارضایتی شما رو فراهم نمودیم. خدمت شما عرض شود با اینکه ما هر روز حتی جمعه ها و روزهای تعطیل به مشتریان محترم سرویس ارائه مینماییم منتها روزهای کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 میباشد. لذا جهت پشتیبانی خارج از این زمان شماره موبایلی را هم برای تماس و هم برای ارسال پیامک در اختیار مشتریان محترم قرار دادیم. ضمننا همیشه توصیه ما به مشتریان محترم حتی الامکان استفاده از سایت دالینو میباشد زیرا نسخه وب ویو به اندازه سایت یوزر فرندلی نیست.

          نوشته شده توسط: یوسف فرجی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

          نقاط قوت

            نقاط ضعف

              سلام پیشنهاد می کنم تو سایتتون کیف پول هم بذارین که بشه شارژش کرد و اعتبار لحاظ بشه

              پاسخ دالینو :

              با سلام و احترام بسیار ممنون از پیشنهاد خوب و حسن نیت شما به دالینو. درحال آماده سازی سایت جدید هستیم که پیشنهاد جنابعالی در آن درنظر گرفته شده است. با تشکر دالینو

              نوشته شده توسط: احسان عباسی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

              نقاط قوت

                نقاط ضعف

                  سلام و با تشکر از خدمات دالینو، پیشنهاد میکنم سرویس تعویض باطری توسط پیک های موتوری انجام شود تا در ارسال این سرویس سرعت ارائه لحاظ گردد. زیرا معمولا تعویض باطری ماشین ها به یکباره اتفاق می افتد و نمی شود با برنامه ریزی آن را عوض نمود. به طور مثال در یک روز صبح موقع روشن کردن ماشین متوجه می شویم باطری ماشین باید عوض شود. حال اگر بخواهیم سرویس تعویض باطری را برای دو یا سه روز آینده برنامه ریزی کنیم کمی مشکل است.

                  پاسخ دالینو :

                  جناب آقای عباسی با سلام و احترام ابتدا تشکر میکنم بابت نظر لطفی که به دالینو دارید، خدمت شما عرض میکنم که کاملا حق با جنابعالی است و سرویس تعویض باتری یک سرویس فوری است. ولی درنظر داشته باشید کار اصلی این شرکت سرویس های دوره ای خودرو میباشد که نیاز به فوریت ندارندو سرویس باتری صرفا جهت تکمیل سرویسها اضافه گردیده است. منتها اطمینان داشته باشید که با توسعه کار، مطلقا سرویس های فوری را از سرویسهای دوره ای جدا خواهیم کرد تا نظر رضایت مشتریان محترم را فراهم آوریم. با تشکر دالینو

                  نوشته شده توسط: علي رامين در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

                  نقاط قوت

                  • برخورد محترمانه سرويسكار
                  • صرفه جويي در وقت و هزينه تردد
                  • نقاط ضعف

                    • عجله در انجام كار
                    • باقي ماندن قطرات روغن در پاركينگ و روي موتور
                    • مغايرت كيلومتر ثبت شده براي تعويض بعدي
                    • ضعف سايت منجر به انتخاب روغن نامناسب شد
                    • با سلام و احترام/ مختصر و مفيد عرض مي‌كنم كه وقتي در مسير بهبود هستيد كه مشتري حساس و ريزبين را از دريافت خدمات راضي و خوشنود فرماييد./سپاس

                      پاسخ دالینو :

                      جناب آقای رامین باسلام احتراما در پاسخ به موارد مذکور به استحضار میرساند: 1- سرویسکاری که خدمت شما رسیدند بسیار فرز هستند بنابراین اگر حس کردید ایشان عجله در انجام کار دارند به دلیل ناآشنایی با روش کار ایشان میباشد. ضمن اینکه بازه انجام یک سرویس برای هر سرویسکار 2 ساعت تعیین گردیده ، بنابراین عجله در انجام کار دلیلی ندارد. 2-اگر سرویسکار به طور کامل باقیمانده روغن را تمیز نکردند ضمن عذرخواهی از شما به ایشان تذکر داده میشود. 3-کیلومتر خودروی شما در زمان تعویض روغن 186126و کیلومتر بعدی تعویض روغن 192126 میباشد که جهت یادآوری خدمت شما پیامک گردید. اگر اشتباهی صورت گرفته بفرمایید تا اصلاح نماییم. 4- در مورد روغن موتور نیز حق با شماست، میبایست درجه گرانوی روغن در شرح محصول قید میشد تا مشتری آگاهانه انتخاب کند. در انتها بسیار تشکر میکنیم که کلیه مسائل را با ما درمیان گذاشتید و امیدواریم در سفارشهای آینده نظر رضایت شما رو تامین نماییم. باتشکر دالینو

                      نوشته شده توسط: Xxx Xxxx در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۶

                      نقاط قوت

                        نقاط ضعف

                          حذف پروفایل باید امکانپذیر باشد

                          پاسخ دالینو :

                          با سلام و احترام دوست عزیز در هیچ سایتی امکان حذف پروفایلی که با یک شماره موبایل مشخص ساخته اید وجود ندارد. اگر تمایل ندارید از پروفایلی که ساخته اید استفاده نمایید میتوانید پروفایل جدیدی با یک شماره جدید بسازید. با تشکر

                          نوشته شده توسط: مجتبی طباطبائی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲

                          نقاط قوت

                          • خدمات مناسب
                          • نقاط ضعف

                            • عدم امکان حذف سرویس
                            • با سلام و تشکر از سایت و خدمات خوبتان، لطفا امکان حذف خودرو از فهرست خودروها و همچنین حذف سرویس درخواستی را فراهم کنید. در حالا حاضر اگر یک سرویس اشتباها ثبت شده باشد، نه تنها امکان ویرایش آن نیست بلکه نمی توان خرید دیگری انجام داد یا سرویس دیگری سفارش داد.

                              پاسخ دالینو :

                              با سلام و احترام در پاسخ به موضاعاتی که مطرح نمودید موارد زیر به استحضار میرسد: 1- سرویسی که ثبت میشود تا قبل از انتخاب نحوه پرداخت همه گونه ویرایشی اعم از لغو، تغییر اقلام سفارش و تغییر زمان امکان پذیر است. منتها بعد از نهایی کردن سفارش( انتخاب شیوه پرداخت) فقط تغییر زمان سفارش قابل دسترسی است. 2-امکان حذف خودرو را توسط مشتری به دلایلی که جنبه فنی دارد ناممکن ساختیم ، منتها مشتری در صورت نیاز میتواند با پشتیبانی تماس گرفته و درخواستش را مطرح نماید تا انجام دهیم. ضمنا وجود خودرویی که در حال حاضر وجود ندارد در پروفایل شما خللی در معرفی خودرو جدید ایجاد نمی کند. امیدواریم دالینو همیشه رضایت شما را تامین نماید. با تشکر

                              نوشته شده توسط: احمد دستور در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

                              نقاط قوت

                              • حضور به موقع تعمیرکار
                              • نقاط ضعف

                                • عدم معاینه خودرو
                                • سلام و درود،سالهاست که از خدمات خودرویی دالینو استفاده میکنم و هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی میکنم.پیشنهاد میکنم در هر دوره ایراد ماشین به مالک خودرو گفته بشه تا مالک در سرویس دوره بعدی درخواست رفع ایراد کنه.

                                  پاسخ دالینو :

                                  با سلام و احترام در ابتدا ضمن تشکر امیدواریم که رضایت جنابعالی از دالینو همیشگی باشد. در خصوص پیشنهاد شما عرض مینمایم که متاسفانه سرویسهای دوره ای خودرو شامل بسیاری از موارد مربوط به خودرو نمیشود، ضمن اینکه مواردی که امکان تعیین قیمت از قبل را ندارند نیز در حوزه کاری ما قرار نمیگیرند. با تشکر دالینو